Formula 1

Ξεκίνησε από Xristis_Smpena, 29/07/2009, 22:34:46

« προηγούμενο - επόμενο »

john


to BEER or not to BEER

john


to BEER or not to BEER

yiokoy

Red Bull: Δε φταίμε εμείς για το πρόβλημα του Vettel

http://www.autoblog.gr/2012/11/09/red-bull-blames-renault-for-vettels-problem/


Δεν είμαστε βέβαιοι για το πρόβλημα του Vettel, δηλώνει η Renault

http://www.autoblog.gr/2012/11/09/renault-un-sure-for-vettels-problem/

  

UltraTasos

Formula 1 και την Κυριακή στην Μαλαισία με πολλά "Ελληνικά" ευτράπελα!!! :D
Καταρχήν ο Alonso ενώ έκανε φοβερή εκκίνηση έπεσε σαν βλάκας πάνω στον Vettel και έξω νωρίς νωρίς!

Formula 1 2013 Malaysia GP - Fernando Alonso loses his front wing

Μετά,στα pitstops, είχαμε την γκάφα του Hamilton που μπήκε κατά λάθος
στο pit της παλιάς του ομάδας!!!!!!!!  :D :D :D
δείτε φάτσα η κοπέλα του!!!

Lewis Hamilton pit stop at wrong team Malaysian GP 2013

και τελευταίο, η κλασσική πια κόντρα Webber-Vettel που κατέληξε σε...κ@λ@δάχτυλο αλά ελληνικά!!!!! :D :D :D
(στα τελευταία δευτερόλεπτα του video)
F1 GP 2013 - Malaysia - Vettel vs Webber Vettel's ONBOARD

και βέβαια στο τέλος ούτε που κοιτάχτηκαν στην σαμπάνια!
πάντως φοβερή μάχη!!! ???
και για την ιστορία πρώτος τερμάτισε ο Vettel,δεύτερος ο Webber και τρίτος ο Hamilton(αφού βρήκε το pit του)

Φιλικά Τάσος



UltraTasos

και μιας και έχουμε καιρό να ασχοληθούμε με φόρμουλα 1...
ακούστε λίγο έναν κινητήρα από φόρμουλα 1 σε δοκιμή!!!!!!    ???

http://www.videoman.gr/44075

:P :P :P :P :P

Φιλικά Τάσος

UltraTasos

και για να μην ξεχαστούμε μες την εκλογολογία...
την Κυριακή για τους λάτρεις της F1,
έχουμε τον καλύτερο αγώνα! του Μονακό!!!  ;D

http://www.formula1.com/races/in_detail/monaco_920/circuit_diagram.html

οπότε δύο η ώρα...στην οθόνη μας!!!

Φιλικά Τάσος

alexadrinos

Παράθεση από: UltraTasos στις 23/05/2014, 14:23:52
και για να μην ξεχαστούμε μες την εκλογολογία...
την Κυριακή για τους λάτρεις της F1,
έχουμε τον καλύτερο αγώνα! του Μονακό!!!  ;D

http://www.formula1.com/races/in_detail/monaco_920/circuit_diagram.html

οπότε δύο η ώρα...στην οθόνη μας!!!

Φιλικά Τάσος
θα γίνει καλός αγώνας αλλά δύο η ώρα ρε γαμώτο....Αυτή είναι η ώρα της μασέλας  :D
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!

UltraTasos

Παράθεση από: alexadrinos στις 23/05/2014, 21:03:14
Παράθεση από: UltraTasos στις 23/05/2014, 14:23:52
και για να μην ξεχαστούμε μες την εκλογολογία...
την Κυριακή για τους λάτρεις της F1,
έχουμε τον καλύτερο αγώνα! του Μονακό!!!  ;D

http://www.formula1.com/races/in_detail/monaco_920/circuit_diagram.html

οπότε δύο η ώρα...στην οθόνη μας!!!

Φιλικά Τάσος
θα γίνει καλός αγώνας αλλά δύο η ώρα ρε γαμώτο....Αυτή είναι η ώρα της μασέλας  :D
αααα!!! εγώ έφαγα και φρόντισα 3 παρά 10 να είμαι έτοιμος χαχαχα!
και νομίζω ότι άξιζε τον κόπο! πολύ καλός αγώνας μόνο που οι Ferrari δεν είναι
στα καλά τους και λείπουν οι καλές κόντρες μπροστά...

Φιλικά Τάσος

biskoto

Άντε με το καλό να τα δούμε. ..

http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7483415

yiokoy

Ferrari: Στο επίπεδο της Mercedes ο κινητήρας μας

Η ομάδα που σημείωσε τη μεγαλύτερη βελτίωση από το 2014 στο 2015 δεν ήταν άλλη από τη Ferrari. Η SF15-T ήταν ένα σαφώς πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο από την F14 T, και σε αυτό συνέβαλε με τη σειρά του το power unit, καθώς ο 059/4 ήταν δυνατότερος και πιο ανταγωνιστικός από τον 059/3. Η Scuderia πήρε με άνεση τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, σημειώνοντας τρεις νίκες (σε Μαλαισία, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη), ωστόσο οι στόχοι της ομάδας για το 2016 είναι ακόμα πιο υψηλοί.

Όταν είσαι η πιο επιτυχημένη εταιρεία στην ιστορία του αθλήματος, σίγουρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πιέζεις ασταμάτητα για τον δρόμο προς την κορυφή, και σε αυτό ρόλο θα διαδραματίσει για ακόμα μία σεζόν το power unit. Η Mercedes ξεκίνησε πολύ επιθετικά, λέγοντας πως ο PU106C Hybrid αποδίδει πάνω από 900 άλογα, ωστόσο το νούμερο αυτό δε φοβίζει τους ανθρώπους της ιταλικής ομάδας.

Είναι ακόμα πολύ νωρίς για συγκρίσεις σε κινητήρες και μονοθέσια, από τη στιγμή που αυτά δεν έχουν πατήσει πίστα, όμως ο manager της ομάδας του Maranello, Massimo Rivola, εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος, μιας και υποστηρίζει πως ο νέος 059/5 είναι στο επίπεδο του PU106C Hybrid.

Καταφέραμε μερικά καλά αποτελέσματα πέρυσι, και το νέο project φαίνεται να είναι επίσης καλό. Όλοι περιμένουν ένα σπουδαίο πρωτάθλημα από τη Ferrari. Όσο για το power unit, είμαι πεπεισμένος ότι η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά κι έχει προετοιμάσει τον κινητήρα, ο οποίος είναι στο επίπεδο της Mercedes. Με το σασί, ελπίζουμε να βρούμε την ανταγωνιστικότητα που μας έλειπε πέρυσι.

Τα λόγια αυτά ίσως σκορπάν χαμόγελα στους οπαδούς της ομάδας, ωστόσο το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να περιμένουν για τα τελικά αποτελέσματα στην πίστα. Διάφορα ακούμε και διαβάζουμε κάθε χρόνο μέσα κι έξω από την ομάδα, πολλά εκ των οποίων ποτέ δεν έχουν φανεί στην πράξη. Η υπομονή είναι η καλύτερη αρετή σε τέτοιες περιπτώσεις.
  

yiokoy

Επιστροφή στο περσινό σύστημα κατατακτηρίων

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται στην FIA, καθώς μετά το φιάσκο του φετινού νέου συστήματος κατατακτήριων δοκιμών, και τις προσπάθειες να γίνει ελκυστικό στο μάτι, τελικά ο Bernie Ecclestone και η διοικούσα αρχή αποφάσισαν να ακυρώσουν αυτό το "σκουπίδι" που βλέπαμε για την pole position, και να επανέλθει το σύστημα που ίσχυε μέχρι και πέρσι.

Και όλα αυτά, τέσσερις μέρες μετά την οριστική "πόρτα" στο παλιό σύστημα κατατακτήριων. Ο λόγος είναι απλός, καθώς παμψηφεί οι ομάδες καταψήφισαν, τόσο το σύστημα που είδαμε στους πρώτους δύο αγώνες, όσο και οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ζητώντας να επιστρέψει άμεσα το σύστημα του 2015.

Αυτό σημαίνει ότι από τον επόμενο, κιόλας, αγώνα, στην Κίνα σε 10 μέρες, θα δούμε μάχες μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Οι αλλαγές τώρα πάνε στο F1 Strategy Group και στην αρμόδια επιτροπή, πριν την επικύρωσή τους από το συμβούλιο της FIA.


  

UltraTasos

Ε μα, δεν είχε κανένα νόημα αυτή η αλλαγή και αφαίρεσε και όποιο ενδιαφέρον
από το τέλος των κατατακτηρίων...
Ας ελπίσουμε ότι θα ξαναβλέπουμε τις παλιές κόντρες της τελευταίας στιγμής!
Όσο για την Ferrari...τι να πω...
φαίνεται ότι είναι καλύτερα αλλά μόνο καπνούς βλέπω τελικά από τους κινητήρες της... aa11
Για να δούμε την συνέχεια!