Outlander Club Forum

  • 14/06/2021, 15:05:37
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3]   Go Down

Author Topic: Συμπεριφορα στα χιονια του outlander cvt  (Read 27085 times)

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 4
  • Offline Offline
  • Posts: 997
  • Instyle 2.4

Αγγελε την τετρακινηση την ειχες στο auto η στο lock;
Logged

vl.savvas

  • Official Μέλος
  • ****
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 481

Ρε Άγγελε καλημέρα καταρχήν.
Πλάκα μας κάνεις; Εγώ εχώ 40000 χλμ με τα yokohama και πάω σαν κότα μόλις βρέξει και εσύ πήγες και στα χίονια;; Ήθελα να τα αλλάξω από την αρχή του χειμώνα αλλά δεδομένου ότι οι εκδρομές έχουν μειωθεί δραματικά είπα να τα κρατήσω και να προσέχω όσο μπορώ στη βροχή. Με τις πρώτες βροχές σε κατηφόρα με ελάχιστη κλίση και 30 χλμ προσπαθούσα να φρενάρω για φανάρι και δούλευε φουλ abs. Και από κει περνάω κάθε μέρα και δε γλιστράει ο δρόμος γενικά. Η απόδοση τους έχει μειωθεί σημαντικά συγκριτικά με όταν ήταν καινούργια. Νομίζω ότι στη περίπτωση σου έπαιξε ρόλο και αυτό.
Σάββα θα το έγραφα.Μέχρι τώρα δεν μου έχει γλιστρήσει πουθενά με βροχή και έτσι νόμιζα ότι έχω ακόμα λάστιχα.ίσως αυτό έχει να κάνει με το ότι οδηγώ πολύ συντηρητικά.

Άγγελε η αλήθεια είναι ότι με το μάτι δε φαίνονται ταλαιπωρημένα. Τακούνι έχουν αρκετό και μάλιστα φαινομενικά σε καλή κατάσταση. Αν δε σου τύχει δε το καταλαβαίνεις.
Logged

alexadrinos

  • Moderator
  • Βετεράνος
  • ***
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 4.689
  • 2.4 instyle cvt

Ρε Άγγελε καλημέρα καταρχήν.
Πλάκα μας κάνεις; Εγώ εχώ 40000 χλμ με τα yokohama και πάω σαν κότα μόλις βρέξει και εσύ πήγες και στα χίονια;; Ήθελα να τα αλλάξω από την αρχή του χειμώνα αλλά δεδομένου ότι οι εκδρομές έχουν μειωθεί δραματικά είπα να τα κρατήσω και να προσέχω όσο μπορώ στη βροχή. Με τις πρώτες βροχές σε κατηφόρα με ελάχιστη κλίση και 30 χλμ προσπαθούσα να φρενάρω για φανάρι και δούλευε φουλ abs. Και από κει περνάω κάθε μέρα και δε γλιστράει ο δρόμος γενικά. Η απόδοση τους έχει μειωθεί σημαντικά συγκριτικά με όταν ήταν καινούργια. Νομίζω ότι στη περίπτωση σου έπαιξε ρόλο και αυτό.
Σάββα θα το έγραφα.Μέχρι τώρα δεν μου έχει γλιστρήσει πουθενά με βροχή και έτσι νόμιζα ότι έχω ακόμα λάστιχα.ίσως αυτό έχει να κάνει με το ότι οδηγώ πολύ συντηρητικά.

Άγγελε η αλήθεια είναι ότι με το μάτι δε φαίνονται ταλαιπωρημένα. Τακούνι έχουν αρκετό και μάλιστα φαινομενικά σε καλή κατάσταση. Αν δε σου τύχει δε το καταλαβαίνεις.
Πραγματι Σάββα με το μάτι και τα δικά μου μια χαρά φαίνονται.
Αγγελε την τετρακινηση την ειχες στο auto η στο lock;
Παναγιώτη με το auto ήμουν.Το lock το έχω χρησιμοποιήσει ελ'αχιστα.Αν ήμουν στο lock θα άλλαζε κάτι;
Logged
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 4
  • Offline Offline
  • Posts: 997
  • Instyle 2.4

Παναγιώτη με το auto ήμουν.Το lock το έχω χρησιμοποιήσει ελ'αχιστα.Αν ήμουν στο lock θα άλλαζε κάτι;
Το καλοκαιρι ειχα σε καποια στιγμη την ευκαιρια σε καποια κρεμασματα να κανω καποιες δοκιμες. Αυτο που παρατηρησα ηταν πως οταν αποκτουσε προσφυση ξεκινουσε δυνατα με σπινιαρισμα στο λοκ οχι. Η δικη μου αποψη ειναι πως στα δυσκολα το λοκ ειναι πιο ασφαλες.  Αποφευγεις δλδ τις αυξομειωσεις της ροπης στους τροχους που στην περιπτωση σου δεν ειναι επιθυμητες.
Πριν κανα μηνα μπηκα σε λασπη που δεν ηξερα τι θα γινει στην κυριολεξια (ημουν και μονος, μλκια ξερω) και εβαλα λοκ, οπως παντα στα δυσκολα δλδ.
Logged

yiokoy

  • Official Μέλος
  • ****
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 454
    • Σωματείο Φίλων MX-5 Ελλάδας

Παίδες, η τετρακίνηση από μόνη της δεν είναι για πολλά πολλά. Απαραίτητα χρειάζονται αλυσίδες ή κάλτσες. Ειδικά στις κατηφόρες. Τα αυτοκίνητά μας είναι πολύ βαριά για τέτοιες καταστάσεις.
Κατέβαινα με φίλο από το χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα με Forester και κοντά, και πάλι είχαμε πρόβλημα.
Logged
  

alexadrinos

  • Moderator
  • Βετεράνος
  • ***
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 4.689
  • 2.4 instyle cvt

Παναγιώτη με το auto ήμουν.Το lock το έχω χρησιμοποιήσει ελ'αχιστα.Αν ήμουν στο lock θα άλλαζε κάτι;
Το καλοκαιρι ειχα σε καποια στιγμη την ευκαιρια σε καποια κρεμασματα να κανω καποιες δοκιμες. Αυτο που παρατηρησα ηταν πως οταν αποκτουσε προσφυση ξεκινουσε δυνατα με σπινιαρισμα στο λοκ οχι. Η δικη μου αποψη ειναι πως στα δυσκολα το λοκ ειναι πιο ασφαλες.  Αποφευγεις δλδ τις αυξομειωσεις της ροπης στους τροχους που στην περιπτωση σου δεν ειναι επιθυμητες.
Πριν κανα μηνα μπηκα σε λασπη που δεν ηξερα τι θα γινει στην κυριολεξια (ημουν και μονος, μλκια ξερω) και εβαλα λοκ, οπως παντα στα δυσκολα δλδ.
Λογικό μου ακούγεται Παναγιώτη.Βέβαια στην κατηφόρα η τετρακίνηση δεν βοηθά σε τίποτα νομίζω.
Παίδες, η τετρακίνηση από μόνη της δεν είναι για πολλά πολλά. Απαραίτητα χρειάζονται αλυσίδες ή κάλτσες. Ειδικά στις κατηφόρες. Τα αυτοκίνητά μας είναι πολύ βαριά για τέτοιες καταστάσεις.
Κατέβαινα με φίλο από το χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα με Forester και κοντά, και πάλι είχαμε πρόβλημα.
Γιάννη θα συμφωνήσω.Βάζεις αλυσίδες και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πάντως οφείλω να το πω .
Το tiguan έφυγε αλλά πήγε ευθεία,δεν έκανε οχτάρια.  :D :D ;D
Logged
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!

yiokoy

  • Official Μέλος
  • ****
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 454
    • Σωματείο Φίλων MX-5 Ελλάδας

Γιάννη θα συμφωνήσω.Βάζεις αλυσίδες και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Πάντως οφείλω να το πω .
Το tiguan έφυγε αλλά πήγε ευθεία,δεν έκανε οχτάρια.  :D :D ;D
Μου συνέβη κι εμένα σε βροχή. Δεν έστριψε...... ευθεία πήγε, με ελαστικά 2 ετών (22000 χλμ) Pirelli str
Logged
  

biskoto

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 2
  • Offline Offline
  • Posts: 638
  • 2.0 Di-D ECU remapped, EGR off, no DPF

Ετσι πρέπει να είναι το outie μας στα χιόνια. ..

Logged

alexadrinos

  • Moderator
  • Βετεράνος
  • ***
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 4.689
  • 2.4 instyle cvt

Είναι νέα νομίζω τεχνολογία δεν κωλώνει πουθενά για άγριες καταστάσεις.
Logged
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!
Pages: 1 2 [3]   Go Up