Outlander Club Forum

  • 16/10/2019, 14:59:43
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Down

Author Topic: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.  (Read 117571 times)

biskoto

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 2
  • Offline Offline
  • Posts: 633
  • 2.0 Di-D ECU remapped, EGR off, no DPF
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #120 on: 27/10/2016, 14:04:07 »

Θα σταματήσουν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα?

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Diesel-pethane-To-phrate-eidhsh_137287.asp
Logged

Xristis_Smpena

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 1.273
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #121 on: 29/10/2016, 22:53:12 »

H οδηγία είναι αυτή για την ώρα. Μπορεί κάποιος κατασκευαστής όμως να ποντάρει τα λεφτά του στα ντιζελ και να πιάσει τους άλλους στον ύπνο. Θα δούμε. Προς το παρόν πουλάνε όλοι κανονικά αν ανακοινώσει ο Τσίπρας όμως κάποια αύξηση που δεν σχετίζεται φυσικά με ρύπους κλπ λεφτά ψάχνει , ουσιαστικά το ντίζελ θα συμφαίρει μόνο όσους κάνουν 20.000 χιλιόμετρα το λιγότερο  τον χρόνο
Logged


Uploaded with ImageShack.us


..The RaceLandeR..

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 3
  • Offline Offline
  • Posts: 948
  • Instyle 2.4
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #122 on: 30/10/2016, 03:48:07 »

Πριν 2 μήνες ήθελε ή κόρη μου να πάρει αυτοκίνητο και πηγαίνοντας μαζί της διαπίστωσα πως τα diesel, στα λίγα κυβικά εχουν λιγοστεψει. Τοι θέμα είναι υπαρκτό και έχει να κάνει με τους ρύπους και με το κόστος εξέλιξης.
Logged

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 3
  • Offline Offline
  • Posts: 948
  • Instyle 2.4
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #123 on: 31/10/2016, 18:14:49 »

Σχετικά με την τιμη του πετρελαίου μην ξαφνιαστήτε αν η τιμη του λίτρου πλησιάσει αυτην της βενζίνης.
 

Logged

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 3
  • Offline Offline
  • Posts: 948
  • Instyle 2.4
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #124 on: 31/10/2016, 18:26:58 »

Ξέρετε το τεστ του τάρανδου; Εγω δεν το ήξερα.

To νέο Hilux “πάτωσε” σε τεστ αποφυγής ταράνδου

Το σουηδικό περιοδικό Teknikens Varld διεξήγαγε το -αγαπημένο για εμάς, βασανιστικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες- τεστ αποφυγής ταράνδου. Πορεία με 60 χλμ/ώρα και απότομη αλλαγή κατεύθυνσης. Φαινομενικά απλή διαδικασία, η οποία στο παρελθόν έχει “δικάσει” πολλά μοντέλα ( A-Class, 607 και Grand Cherokee μεταξύ άλλων) και αυτή τη φορά δημιούργησε τριγμούς στο σουηδικό παράρτημα της Toyota.

Σύμφωνα με τους δοκιμαστές, το αυτοκίνητο υποβλήθηκε στο τεστ μαζί με σχεδόν όλον τον ανταγωνισμό στην κατηγορία (αν δεν βαριέσαι δες και το βίντεο) και ήταν το μοναδικό που παρουσίασε τόσο δραματικά αποτελέσματα. Τα αυτοκίνητα μετρήθηκαν με το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής, με το Hilux να βρίσκεται και κάτω από το όριο -πάντα σύμφωνα με τους Σουηδούς- καθώς ξέμειναν από έρμα. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική φίρμα υποστηρίζει πως το pick-up της μπορεί να κουβαλήσει μέχρι έναν τόνο. Οι Σουηδοί το φόρτωσαν με 830 κιλά.



Ολο  το αρθρο εδω
http://www.autoblog.gr/2016/10/27/to-neo-hilux-patwse-se-test-apofyghs-tarandoy/
Logged

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 3
  • Offline Offline
  • Posts: 948
  • Instyle 2.4
Logged

biskoto

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 2
  • Offline Offline
  • Posts: 633
  • 2.0 Di-D ECU remapped, EGR off, no DPF
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #126 on: 04/03/2017, 20:35:30 »


Logged

alexadrinos

  • Moderator
  • Βετεράνος
  • ***
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 4.679
  • 2.4 instyle cvt
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #127 on: 05/03/2017, 21:36:18 »

Αν μη τι άλλο ο Ιταλός ξέρει να φτιάχνει όμορφα αυτοκίνητα!!!!
Logged
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!

biskoto

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 2
  • Offline Offline
  • Posts: 633
  • 2.0 Di-D ECU remapped, EGR off, no DPF
Logged

biskoto

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 2
  • Offline Offline
  • Posts: 633
  • 2.0 Di-D ECU remapped, EGR off, no DPF
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #129 on: 08/04/2017, 11:36:05 »

Diesel: Στενεύει ο κλοιός από την Ε.Ε.

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/4/2017

Η Ευρώπη δεν αστειεύεται κόντρα στο diesel. Αυστηρά πρόστιμα για τις εκπομπές ρύπων, επιβολή προστίμων και απαγορεύσεις κυκλοφορίας σε μεγάλες πόλεις το αποδεικνύουν περίτρανα. Δείτε τι λέει ο νέος νόμος που ψηφίστηκε από το ευρωκοινοβούλιο.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να σταματήσει την «συνεργασία» ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες και στους φορείς που κάνουν τις δοκιμές εκπομπών ρύπων. Πιο συγκεκριμένα, οι βουλευτές του Ευρωκοινοβουλίου διέρρευσε ότι έδωσαν την έγκριση τους, κατόπιν ψήφισης με 585 υπέρ και 77 κατά, για σκληρότερους κανονισμούς που πρέπει να περάσουν τα μοντέλα αυτοκινήτων που θα πωλούνται στις χώρες-μέλη της. Οριστικοποιήθηκε λοιπόν η επιβολή προστίμου της τάξεως των 30.000 ευρώ στην εκάστοτε μάρκα, για κάθε αυτοκίνητο που θα πωλείται εντός Ευρώπης χωρίς να τηρεί τα όρια.

Οι λόγοι για αυτήν την απόφαση είναι αφενός να αποφευχθεί ένα παρόμοιο συμβάν σαν και αυτό στο VW Group πάνω στο diesel και αφετέρου να λύσει διαφορές διαφωνίες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και των χωρών –μελών σχετικά με τους κανονισμούς ασφαλείας.

Μπορεί ο νόμος να μην έχει ακόμα ψηφιστεί και να πρέπει να συζητηθεί πρώτα ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τις χώρες μέλη και τους νομοθέτες, όμως σύμφωνα με πληροφορίες, προτείνει ένα σύστημα όπου οι κατασκευαστές θα σταματήσουν να πληρώνουν  τους φορείς που πραγματοποιούν τα τεστ και τις δοκιμές με την ελπίδα να σπάσουν την καλή σχέση τους. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, οι χώρες της Ε.Ε θα πρέπει να χρηματοδοτήσουν αυτές τα κέντρα ελέγχου εκπομπής ρύπων και ίσως επιβάλλουν φόρους στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να το καταφέρουν.
 

Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, ο νόμος, που βρισκεται σε συζητήσεις, αναφέρει ότι οι χώρες μέλη θα πρέπει να κάνουν τεστ τουλάχιστον στο 20% των μοντέλων που έχουν εισέρθει στην αγορά τους τον τελευταίο χρόνο. Θα μπορούν ακόμα να εφαρμόζουν τεστ στους δρόμους και να επιβάλλουν πρόστιμα.

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρότεινε ότι μια ανεξάρτητη αρχή σαν την Προστασία Περιβάλλοντος των ΗΠΑ θα πρέπει να δημιουργηθεί, ωστόσο αυτή η πρόταση δεν θα συμπεριληφθεί στη συζήτηση.

Είναι τα μέτρα της Ε.Ε ικανά να λύσουν το πρόβλημα; Θα καταφέρει η Ελλάδα να ανταποκριθεί;
 
Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sklhrotera-metra-apo-E-E_147105.asp#ixzz4de3bVIWR
Logged

maniac

  • Βετεράνος
  • *****
  • Likes: 3
  • Offline Offline
  • Posts: 948
  • Instyle 2.4
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #130 on: 29/08/2019, 11:33:58 »

Τέλος τα τεκμήρια διαβίωσης και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης

Ακόμα μία επιβεβαίωση για το newsauto.gr! Το ρεπορτάζ μας απο τις 8 Αυγούστου, που ανέφερε ότι η Κυβέρνηση προτίθεται σε κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης -και κατα προέκταση του… ηλιθίου φόρου πολυτελούς διαβίωσης στα +2.0lt αυτοκινήτων- επιβεβαιώθηκε ουσιαστικά δια στόματος του Κυβερνητικού εκπροσώπου…

Πιο συγκεκριμένα σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ, ο Στέλιος Πέτσας ανέφερε ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει το αναχρονισμένο μέτρο των τεκμηρίων, όταν θα είναι έτοιμη  με το σύστημα τεχνικών ελέγχου και των ηλεκτρονικών συναλλαγών, όπως αυτά παρουσιάστηκαν πριν από λίγες ημέρες από τον κ. Σταϊκούρας, τον κ. Βεσυρόπουλος και τον κ. Πιτσιλής πριν από λίγες ημέρες. Αλλωστε τα συστήματα αυτά είναι στον πυρήνα του οικονομικου προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας, όπως αυτό παρουσιάστηκε πριν τις πρόσφατες εκλογές.

Συγκεκριμένα ο κος Πέτσας ανέφερε στον ΣΚΑΙ:

«… στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος υπάρχουν τέτοιου είδους διατάξεις που ενισχύουν και τις δύο αυτές έμμεσες τεχνικές ελέγχου για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσα, επίσης, στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος υπάρχει και η σταδιακή κατάργηση των αντικειμενικών τεκμηρίων. Από την πρώτη στιγμή -αυτό το είχα πει κι εγώ- μιλάμε για σταδιακή κατάργηση. Δεν μιλούσε ποτέ κανείς για το 2020.

Το 2019 και το 2020 είναι έτη στα οποία θα πρέπει να προχωρήσουν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου, όπως τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση, που παρουσίασαν ο κ. Σταϊκούρας, ο κ. Βεσυρόπουλος και ο κ. Πιτσιλής πριν από λίγες ημέρες. Πρώτα, λοιπόν, αποδίδουν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου, τα ηλεκτρονικά βιβλία, η ηλεκτρονική τιμολόγηση και όλο το πλέγμα των κινήτρων για χρήση ηλεκτρονικών συναλλαγών και μετά αποσύρονται σταδιακά τα τεκμήρια, τα οποία είναι ένας αναχρονιστικός τρόπος εντοπισμού εισοδημάτων», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

πηγη
 https://www.newsauto.gr/news/epiveveosi-newsauto-telos-ta-tekmiria-diaviosis-ke-o-foros-politelous-diaviosis/
Logged

alexadrinos

  • Moderator
  • Βετεράνος
  • ***
  • Likes: 0
  • Offline Offline
  • Posts: 4.679
  • 2.4 instyle cvt
Απ: Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου.
« Reply #131 on: 03/09/2019, 09:51:06 »

το θεωρώ αστείο,τα περισσότερα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έφυγαν στο εξωτερικό και όσοι τα κράτησαν πλέον έχουν περάσει τα 10 χρόνια οπότε μιλάμε για δώρον άδωρο.
Logged
Και τα χαμηλά καλά είναι!!!
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Up